Dołącz do nas na wyjątkowym, bezpłatnym wydarzeniu "Równowaga między AI a człowiekiem"! Zapisz się już dziś, aby zdobyć praktyczną wiedzę podczas interaktywnych warsztatów, posłuchać inspirujących prezentacji na żywo oraz nawiązać cenne kontakty branżowe.


AI otwiera przed nami nieskończone możliwości – od automatyzacji procesów, przez inteligentną analizę danych, po personalizację doświadczeń klientów. Jednak czy jest odpowiedzią na każde wyzwanie? Podczas naszej konferencji pokażemy, jak zachować równowagę między technologią a ludzką interakcją, aby budować trwałe relacje z klientami. Poznasz inspirujące studia przypadków, praktyczne wskazówki wdrożeniowe oraz najnowsze trendy, które pomogą Ci efektywnie korzystać z potencjału AI, nie zapominając o wartości, jaką jest czynnik ludzki, który w niektórych przypadkach jest nie do zastąpienia.


Spotkanie stacjonarne zakończymy wspólnym lunchem w restauracji NINE's.


NA WEBINAR LUB SPOTKANIE STACJONARNE

16 października (środa), Warszawa, ADN Centrum Konferencyjne, Grzybowska 56, Browary Warszawskie

ZAPISZ SIĘ

Patronat medialny:

Image Image

Dołącz do nas, by dowiedzieć się, kiedy warto postawić na AI, a kiedy na ludzką interakcję, i w jaki sposób tworzyć strategię obsługi klienta, która łączy to, co najlepsze z obu światów.

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Start wydarzenia za:

Image

Dlaczego warto pojawić się na naszym wydarzeniu?

  • Warsztaty Praktyczne: Poznaj zastosowania sztucznej inteligencji w praktyce! Podczas naszych warsztatów dowiesz się, jak wykorzystać AI w codziennej pracy – od tworzenia napisów i tłumaczeń po możliwości sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Przekonaj się, jak wprowadzać te narzędzia w życie, niezależnie od branży.
  • Prezentacje na Żywo: Zobacz najnowsze technologie AI w działaniu! Nasi prelegenci pokażą Ci na żywo, jak działają takie narzędzia jak NEWTON Dictate, BEEY oraz Daktela AI. Zobaczysz, jak te rozwiązania mogą usprawnić pracę Twojego zespołu oraz poprawić doświadczenia klientów.
  • Networking: Spotkaj się z liderami branży i nawiąż cenne kontakty, które mogą przekształcić się w przyszłe współprace.
  • Wiedza od Ekspertów: Skorzystaj z doświadczenia praktyków, którzy na co dzień pracują z technologiami AI. Usłyszysz o realnych wdrożeniach, sprawdzonych metodach i najlepszych praktykach, które pozwolą Ci znaleźć idealny balans między automatyzacją a ludzkim kontaktem.
  • Inspiracja i Innowacja: Dowiedz się, jak nowoczesne technologie mogą zrewolucjonizować komunikację w Twojej firmie.

Spotkanie przeprowadzimy dwoma kanałami:

  • Spotkanie stacjonarne (liczba miejsc ograniczona, spotkanie zakończone warsztatami oraz lunchem)
  • Webinar - transmisja na żywo , bez możliwości wzięcia udziału w warsztatach (początek o 10:15)

Agenda

10:00

Przywitanie gości i czas na kawę

10:15

Wprowadzenie do spotkania

10:45

AI i Człowiek: Współpraca, Innowacje i Granice – Nowoczesne narzędzia dla różnych branż

  • Zastosowanie i dobre praktyki NEWTON Dictate, BEEY - aplikacji opartych o AI.
  • Tworzenie napisów, streszczeń, dyktowanie, tłumaczenia - szerokie zastosowanie w wielu branżach.
  • Dostępność i zastosowanie aplikacji dla osób ze specjalnymi potrzebami. (osoby głuche, słabo słyszące)
  • Człowiek kontra AI.

11:15

Przerwa kawowa

Warsztaty i networking - zaprezentujemy najnowsze możliwości sztucznej inteligencji, które mogą przyspieszyć obsługę klienta w Twojej firmie. Pokażemy również kiedy lepiej postawić na czynnik ludzki.

11:30

Prezentacja na żywo w systemie Daktela



  • Automatyzacja generowania kontaktu - robocaller
  • Nadanie scoringu (specjalnych cech) klientowi, który definiuje sposób jego obsługi
  • Pokazanie na żywo jak dana cecha definiuje klienta oraz kto podejmuje kontakt po stronie firmy - AI czy człowiek
  • Co z tego wynika - jak rozładowywać piki komunikacyjne, jak świadomie zarządzać kontaktem z klientem - kto powinien podjąć kontakt z klientem
  • AI w służbie człowieka - Speech to text i QA, zwrotne uczenie , jak AI wspiera w utrwalaniu dobrych praktyk

Interaktywne zadania dla wszystkich uczestników, dzięki którym będzie można zobaczyć NA ŻYWO kiedy warto postawić na interakcje ludzką, a kiedy na sztuczną inteligencję.


13:45

Lunch i networking (NINE's Restaurant & Sports Bar )

Prelegenci

Marek Markiewicz

Business Partner, Newton Technologies


Absolwent AWF Warszawa oraz Politechniki Warszawskiej. Menager z ponad 20 letnim doświadczeniem. Związany ze spółką Newton Media, obecnie Newton Technologies. Wspiera i wdraża na rynek innowacyjne rozwiązania najnowszej odsłony platformy monitoringu mediów. Aplikacji voice2text - NEWTON Dictate czy BEEY opartej o AI. Bardzo blisko branży IT oraz nowych technologii i aplikacji do transkrypcji mowy, dyktowania, tworzenia napisów. Obecnie odpowiada za działania NEWTON Technologies w Polsce - efektywnie wspiera, opracowuje i wdraża w życie strategii spółki.Prywatnie dumny ojciec nastolatki, pasjonat piłki nożnej, trener w Football Academy Grodzisk Mazowiecki. Honorowy dawca krwi.

Piotr Kawalec

Customer Success Manager, Dakela Polska

Absolwent UJ, AGH, WSE, WSEiI od kilkunastu lat związany z branżą IT oraz pracą w obszarze Contact Center. Customer Care Designer - wykonawca setek audytów dotyczących procesu obsługi klienta. Tworzę i wdrażam procesy automatyzacji, oraz obsługi klienta z wykorzystaniem AI. Omnichannel Communication Expert - wspierający integrację kanałów komunikacji w procesie obsługi klienta. Wyznawca i propagator Procesowej Obsługi Klienta wprowadzającej usystematyzowane Customer Journey w każdej organizacji. Uważa, że "mierzyć znaczy wiedzieć" - tylko policzalne dane pozwalają na podejmowanie świadomych decyzji biznesowych.

Łukasz Korecki

Country Manager, Daktela Polska

Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży informatycznej, telekomunikacyjnej, call/contact center, współpracujący z największymi markami we wszystkich kategoriach IT w ramach partnerów bezpośrednich i kanałowych. Dynamiczny, zorientowany na wyniki lider, z głęboką wiedzą i doświadczeniem w IT i sprzedaży, w tym w aspektach technologicznych, biznesowych i operacyjnych.

© 2005-2024 Daktela, Made in Prague, Czech Republic

Daktela contact center to oparte na chmurze rozwiązanie call center z natywną obsługą wielu kanałów komunikacji OmniChannel w jednej aplikacji internetowej – telefon, e-mail, helpdesk, Webchat, SMS i sieci społecznościowe.

Image

Skontaktuj się z nami


Dział sprzedaży:

+48 221 530 460


daktela@daktela.pl