Dołącz do nas na wyjątkowym, bezpłatnym wydarzeniu "Strategie komunikacji do pozyskiwania klientów"! Zapisz się już dziś, aby zdobyć praktyczną wiedzę podczas interaktywnych warsztatów, posłuchać inspirujących prezentacji na żywo oraz nawiązać cenne kontakty branżowe.


Poznaj najnowsze trendy i innowacje w marketingu i zarządzaniu kampaniami oraz w technologiach związanych z obsługą klienta.


Usprawnij swoje strategie komunikacji i zwiększ skuteczność w pozyskiwaniu klientów!


Spotkanie stacjonarne zakończymy wspólnym lunchem w restauracji NINE's.


NA WEBINAR LUB SPOTKANIE STACJONARNE

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Cykl spotkań edukacyjnych Daktela Polska

12 czerwca (środa), Warszawa, ADN Centrum Konferencyjne, Grzybowska 56, Browary Warszawskie

Start wydarzenia za:

ZAPISZ SIĘ

Image

Patronat medialny:

Image
Image

Dlaczego warto pojawić się na naszym wydarzeniu?

  • Warsztaty Praktyczne: Uzyskaj praktyczne umiejętności podczas interaktywnych warsztatów i poznaj zaawansowany system do obsługi klientów.
  • Prezentacje na Żywo: Obejrzyj inspirujące prezentacje na żywo, które pokażą najnowsze trendy i innowacje w marketingu oraz zarządzaniu kampaniami do pozyskiwania klientów.
  • Networking: Spotkaj się z liderami branży i nawiąż cenne kontakty, które mogą przekształcić się w przyszłe współprace.
  • Wiedza od Ekspertów: Zdobądź bezcenną wiedzę od czołowych specjalistów z branży.
  • Inspiracja i Innowacja: Dowiedz się, jak nowoczesne technologie mogą zrewolucjonizować komunikację w Twojej firmie.

Spotkanie przeprowadzimy dwoma kanałami:

  • Spotkanie stacjonarne (liczba miejsc ograniczona, spotkanie zakończone warsztatami)
  • Webinar online - transmisja pierwszej części wydarzenia

Agenda

10:00

Przywitanie gości i czas na kawę

10:15

Wprowadzenie do spotkania

10:45

Część prezentacyjna (dostępna również w formie Webinara):

  • Cel kampanii, częstotliwość i timing komunikacji -skuteczne praktyki
  • Tworzenie i zarządzanie bazami danych, tworzenie treści zgody, podstawy RODO w kampaniach marketingowych
  • Jak tworzyć treść, jak personalizować
  • Lojalizacja i strategie utrzymania klientów
  • Case studies i badania
Icon

Ta część dostępna będzie również w formie Webinara on-line. Wystarczy w formularzu zapisu wybrać opcję "Zapisuję się na Webinar".

11:15

Przerwa kawowa

Warsztaty i networking - wykorzystanie wcześniej zdobytej wiedzy do stworzenia najlepszej strategii pozyskiwania klientów oraz ich utrzymania.

11:30

Prezentacja na żywo w systemie Daktela



  • Pełny scenariusz obsługi klienta - od pierwszego śladu w systemie ticketowym
  • Integracje kanałów komunikacji oraz możliwości AI i automatyzacji
  • Wysyłka smsów oraz użycie robocallerów
  • NPS (ocena lojalności klienta) - SMS-y, E-maile, Voiceboty
  • Obsługa mobilna - demonstracja wszystkich możliwości systemu na urządzeniu mobilnym
  • Statystyki i raporty

Interaktywne zadania dla wszystkich uczestników, dzięki którym będzie można zobaczyć NA ŻYWO jak efektywnie pozyskiwać oraz utrzymywać klientów za pomocą najnowszych technologii związanych z obsługą klienta.


13:45

Lunch i networking (NINE's Restaurant & Sports Bar - )

Image

Prelegenci

Maja Wiśniewska-Hardek

Head of Marketing, SMSAPI

Head of Marketing w SMSAPI, platformie do masowej wysyłki SMS. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu.

Piotr Kawalec

Customer Success Manager, Dakela Polska

Absolwent UJ, AGH, WSE, WSEiI od kilkunastu lat związany z branżą IT oraz pracą w obszarze Contact Center. Customer Care Designer - wykonawca setek audytów dotyczących procesu obsługi klienta. Tworzę i wdrażam procesy automatyzacji, oraz obsługi klienta z wykorzystaniem AI. Omnichannel Communication Expert - wspierający integrację kanałów komunikacji w procesie obsługi klienta. Wyznawca i propagator Procesowej Obsługi Klienta wprowadzającej usystematyzowane Customer Journey w każdej organizacji. Uważa, że "mierzyć znaczy wiedzieć" - tylko policzalne dane pozwalają na podejmowanie świadomych decyzji biznesowych.

Łukasz Korecki

Country Manager, Daktela Polska

Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży informatycznej, telekomunikacyjnej, call/contact center, współpracujący z największymi markami we wszystkich kategoriach IT w ramach partnerów bezpośrednich i kanałowych. Dynamiczny, zorientowany na wyniki lider, z głęboką wiedzą i doświadczeniem w IT i sprzedaży, w tym w aspektach technologicznych, biznesowych i operacyjnych.

© 2005-2023 Daktela, Made in Prague, Czech Republic

Daktela contact center to oparte na chmurze rozwiązanie call center z natywną obsługą wielu kanałów komunikacji OmniChannel w jednej aplikacji internetowej – telefon, e-mail, helpdesk, Webchat, SMS i sieci społecznościowe.

Image

Skontaktuj się z nami


Dział sprzedaży:

+48 221 530 460


daktela@daktela.pl